26/10/11

4a Edició de la Fira de la Tòfona de Centelles


4a Edición de la Feria de la Trufa en Centelles (Barcelona)
Truffle Fair

Segueix-nos a Facebook: Centelles, capital de la tòfona
Twitter: @tofonacentelles

Benvolgut/ benvolguda,

El nostre territori és ric en productes autòctons variats i en artesania alimentària de gran valor, en la qual prima la qualitat. És per aquest motiu que des de l’Ajuntament considerem important la seva promoció,  a través d’actuacions periòdiques com el Mercat de la Terra i la Fira de la Ratafia, que es fan el mes de juny, i la Fira de la Tòfona el desembre.

Treballem de forma contínua per fer d’aquestes fires una versió millorada i augmentada de l’anterior. Promovem els productes artesans de la gastronomia que donen renom al municipi, tant a la població local com a visitants. Volem fer de Centelles la capital de la tòfona, esdevenir una plataforma del sector, un espai on es donin cita professionals d’aquest fong tan preuat en l’àmbit nacional, i on consumidors troben una oferta artesanal, gastronòmica  i turística.

Per aquest motiu impulsem la celebració de la quarta edició de la Fira de la Tòfona de Centelles el cap de setmana del 17 (dissabte) i 18 de desembre (diumenge matí).

Us fem arribar aquesta informació junt amb la butlleta de participació i el full de reserva de l’espai, que ens heu de fer arribar signat abans del 28 d’octubre. Us avancem que el preu de parada és 60 euros (més 30 euros addicionals si voleu connexió elèctrica).

Esperem que aquesta iniciativa sigui del vostre interès, ens ajudeu a fer-ne difusió,  i puguem comptar amb la vostra participació.

Atentament,


------------------------------
-------------

Síguenos en Facebook: Centelles, capital de la tòfona
Twitter: @tofonacentelles


Sr./ Sra

Nuestro territorio es rico en productos autóctonos variados y en artesanía alimentaria de gran valor, en la que prima la calidad. Por esta razón, desde el Ayuntamiento de Centelles (Barcelona) consideramos importante su promoción, a través de actuaciones periódicas como el Mercado de la Tierra y la Feria de la Ratafía, que se hacen el mes de junio, y la Feria de la Trufa, en diciembre.

Trabajamos de forma continua para hacer de estas ferias una versión mejorada y aumentada de la anterior. Promovemos los productos artesanos de la gastronomía de dan renombre al municipio, tanto a la población local como a visitantes. Queremos hacer de Centelles la capital de la trufa, convertirnos en una plataforma del sector, un espacio donde se den cita profesionales de este hongo tan apreciado en el ámbito nacional, y donde los consumidores encuentren una oferta artesanal, gastronómica y turística. 

Es por todo esto que impulsamos la celebración de la cuarta edición de la Feria de la trufa de Centelles (Fira de la tòfona) el fin de semana del 17 (sábado) y 18 de diciembre (domingo por la mañana).

Os adjuntamos con esta información la hoja de inscripción y la hoja de reserva del espacio, que debereis hacernos llegar firmado antes del 28 de octubre. Os avanzamos que el precio de la parada es de 60 euros (más 30 euros adicionales si precisais de conexión eléctrica).

Esperamos que esta iniciativa sea de vuestro interés, nos ayudeis a hacer difusión de la misma, y podamos contar con vuestra participación.

Atentamente,


--
Virtuts Saez
Tècnica de prospecció d'empreses i de suport a l'empresa consolidada
Servei Promoció Econòmica Osona Sud - Alt Congost
Tel 938-811-257
Fax 938-812-094

No hay comentarios:

Publicar un comentario