11/3/13

el Petit Mercat

Hola a tots !! Volia informar-vos ,que la comissio de noves idees hem decidit que no farem aquesta primavera el Petit Mercat Jujol.Solament farem el Petit Mercat ,una vegada a l'any .Als voltants d'octubre.A sigut una desició molt pensada,doncs ens portava molta feina i no tenim gaire recolzament per part de tothom a l'hora de col.laborar,i no donavem a bast ,les "quatre persones" que sempre hi col.laboravem.I  també es veritat ,que ,a la primavera hi ha molts compromissos ,comunions,gent que marxa a fora,Sant Jordi...i el petit mercat duia molta feina i no tenia tant d'éxit com el d'octubre,que pel que em vist,està més consolidat.Realment les dues edicions de tardor han estat un éxit tant de taules com d'assisténcia.A més al barri s'han anat fent nous mercats ,com el  que nosaltres fem .Un exemple  d'aquests és aL'escola Suïssa de Barcelona que està ben a prop de la nostra escola,A la Plaça Molina.I que faràn el 4 maig ,la primera edició del seu nou mercat.Us paso informació ,per que sé que molts de vosaltres estaveu esperant que nosaltres en fessim un a la primavera. Si esteu interessats a possar-hi taula o ha anar-hi..aqui us adjunto informació:
No es solo un mercadillo, sino un evento social donde podrá disfrutar de un sábado inolvidable con la familia y amigos. Contaremos con una gran oferta culinaria a precios de crisis. Se podrán vender, comprar o intercambiar todas aquellas cosas que aún sirven pero que ya no queremos o necesitamos, fomentando así el reciclaje y el aprendizaje.

Cuándo: Sábado 4 de mayo de 2013, 11-17 horas
Dónde:   En el patio de la ESB


RESERVE YA SU PARADA
por el módico precio de 5 euros o una aportación culinaria.

¡¡¡¡¡¡Plazas limitadas¡¡¡¡¡¡

Inscripción e información a través del e-mail: mercadilloesb@gmail.com, enviar el formulario adjunto.

Plazo:
* Para personas vinculadas con el colegio: hasta el 28 de febrero
* Para el resto del público: del 1 al 31 de marzo.
La asignación del espacio se hará por orden de llegada de las inscripciones.


Información adicional:
La descarga del material se realizará por la puerta de la calle Brusi a partir de las 9,00 horas. La entrada al público será por la puerta principal del colegio entre las 11,00 y las 17,00 horas. Los 5 euros o la aportación culinaria se entregan antes de montar la parada.
El dinero recaudado por el alquiler del espacio irá a parar a la octava clase para su viaje de fin de curso y el de la venta de la comida se donará al Hospital San Juan de Dios, unidad de cáncer infantil, con el que colabora el colegio.
Para que funcione esta primera edición necesitamos que lo sepa el mayor número de personas. ¡Cuénteselo a todo el mundo! Gracias.

No hay comentarios:

Publicar un comentario