4/10/13

Fantàstic Handmade Market Barcelona


¿Quieres participar en la 2ª edición del Fantàstic Handmade Market Barcelona? ¡Esta es tu oportunidad! 
Bases y formulario de inscripción: http://bit.ly/ConFantasticCAST
Bases i formulari d'inscripció: http://bit.ly/ConFantasticCAT
¡Convocatoria abierta hasta el 15 de octubre!

Com i quan?Celebrarem la 2a edició del Fantàstic Market el dissabte 30 de novembre i el diumenge 1 de desembre en el FAD de Barcelona. Els espais de la sala d’exposicions i la terrassa acolliran la celebració del nou showroom, entre les 11 del matí i les 9 de la nit de cadascun dels dos dies. El muntatge començarà el dissabte a les 9 del matí. El desmuntatge es realitzarà el diumenge des de les 9 de la nit i fins a les 11.
Comptarem amb 50 espais de 2 x 1,5 m ; 35 s’ubicaran a la sala d’exposicions i 14 a la terrassa, on també hi haurà una zona de tallers. Les assignarem per ordre d’inscripció, creant una distribució equilibrada i positiva per a tots.Preu per espai: 110 euros*
* El preu no inclou mobiliari d’exposició (taules, cadires, “burras” o d’altres). Cada expositor haurà d’aportar els elements que necessiti per al muntatge de la seva botiga. Està inclosa la decoració i la promoció de l’esdeveniment des de les nostres xarxes socials, cartells i flyers.
Com participar-hi?Si vols presentar-te a la convocatòria, emplena el formulari al que pots accedir a través d’aquest link:http://goo.gl/21nEmh
Quins seran els criteris de selecció?
  • Els participants de la primera edició del Fantàstic, en cas de voler participar, tenen prioritat i protecció del seu producte.
  • Les botigues de la comunitat d’Etsy BCN tindran prioritat en la selecció.
  • Dues marques podran compartir el mateix espai si fan la inscripció conjuntament.
  • Realitzarem la selecció sobre la base de la creativitat, l’originalitat i la qualitat de les botigues presentades. Volem defensar el valor de la creació.
  • Prioritzarem la diversitat de productes, volem evitar la massificació en determinades categories. D’aquesta manera tots hi guanyarem: els nostres possibles clients, que se sorprendran per la varietat de productes, i també les nostres botigues, que podran destacaran.
  • Evitarem l’exposició i la venda de productes sense transformació o aportació creativa. Fantàstic és una iniciativa handmade.
Com sabré si la meva marca ha estat seleccionada?Totes les botigues que s’hagin presentat rebran una comunicació a través de correu electrònic amb la decisió del comitè de selecció,com a data límit el diumenge 20 d’octubre, i amb la data per realitzar el pagament de la inscripció si han estat seleccionades.
Quan s’hagin cobert totes les places, l’organització anunciarà el nom de les botigues participants a través del  Facebook y del Twitter de Fantàstic.
Si canvies d’idea, i malgrat haver estat seleccionat/ada no desitges participar o si el pagament no es realitza en la data establerta, la plaça s’assignarà a la següent botiga de la llista d’espera.
Més informació?Envia’ns un mail a: fantasticbcn@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario